اساتید کلاس‌های آنلاین ما

اساتید با تجربه و حرفه‌ای مجموعه با سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف به‌صورت ویژه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزش دیده‌اند و برای دست‌یابی شما به هدف یادگیری و تقویت زبان انگلیسی شامل سفر، محیط کار، آزمون‌های TOEFL و TOEIC و ... در هر سطحی که باشید از مبتدی تا پیشرفته، شما را همراهی خواهند کرد.

اساتید مورد تأیید برای برگزاری کلاس‌های آنلاین طبق استانداردهای آموزشی

پلتفرم آموزشی ما به‌همراه مجموعه‌ای از اساتید با تجربه و حرفه‌ای طراحی شده است. تمامی کلاس‌های گروهی و خصوصی توسط اساتید مجرب و مورد تأیید مجموعه برگزار می‌شوند. این اساتید به‌ صورت ویژه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزش دیده‌اند و در مسیر یادگیری و پیشرفت همواره در کنار شما خواهند بود.

“مهم‌ترین انگیزه‌ی من از تدریس در کلاس‌های آنلاین، رضایت دانشجویانی است که پس از پایان دوره با موفقیت به اهداف خود دست یافته‌‌اند.”

امکان برگزاری کلاس‌ها در تایم‌های دلخواه با اساتید متفاوت

شما می‌توانید با توجه به نیازها و اهداف آموزشی خود با انتخاب دبیر مورد نظر خود از میان اساتید مجموعه در کلاس‌های خصوصی در زمان مورد نظر خود شرکت و زمان و برنامه‌های خود را مدیریت کنید.

“یادگیری آنلاین، مدیریت زمان را برای‌ شما امکا‌ن‌پذیر می‌کند. با توجه به برنامه‌های خود می‌توانید در زمانی مناسب در کلاس‌ها شرکت کنید و همیشه محیطی برای یادگیری زبان، تبادل ایده‌ها، صحبت با افراد جدید وجود دارد. “

اساتید مجموعه، روزانه ساعات زیادی کلاس‌های آنلاین برگزار می‌کنند.

اساتید مجموعه برای برگزاری روزانه کلاس‌های آنلاین گروهی و عمومی در دسترس هستند. برای شرکت در کلاس‌های عمومی در سطح خود و یا کلاس‌های خصوصی با دبیر موردنظر خود همواره می‌توانید برنامه‌ریزی نمایید.

“شما می‌توانید در کلاس‌هایی با حضور زبان‌آموزان از نقاط مختلف شرکت داشته و به یادگیری و تقویت زبان بپردازید. مزیتی است که دست‌یابی به آن در یک کلاس سنتی بسیار دشوار است.”

اساتید توصیه شده توسط ۹۸٪ زبان‌آموزان مجموعه

با کسب کردن تجربه‌ی بسیار زیاد در زمینه‌ی آموزش آنلاین به این نتیجه رسیده‌ایم که بهترین روش برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت در کلاس‌های اساتید حرفه‌ای است. که تقریباً تمامی دانشجویان ما با این موضوع موافق هستند.

“من همیشه از استاد‌های کلاس‌های آنلاین، بازخورد دریافت می‌کنم که بسیار برای من مهم است. انگار همیشه یک معلم خصوصی ، من‌را همراهی می‌کند;