زبان انگلیسی را با استفاده از منابع رایگان بیاموزید

برای تمامی علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی، دوره‌ها و منابع رایگان در نظر گرفته‌ایم تا با صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان، یادگیری لذت‌بخش را برای شما فراهم کنیم. می‌توانید در آزمون‌های رایگان شرکت کنید و یا ایبوک‌های رایگان ما را مطالعه نمایید. با استفاده از این دوره‌ها و امکانات، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای یادگیری زبان را شروع کنید!

در آزمون رایگان زبان انگلیسی شرکت کنید.

شرکت در کوئیزهای زبان برای همه‌ی افراد لذت‌بخش است. این کوئیزها در پلتفرم زبان آنلاین به‌صورت رایگان هستند. شما می‌توانید زبان انگلیسی را با استفاده از تست‌های رایگان کاربردی و سرگرم‌کننده‌ی ما که در پیشرفت سطح زبان، در سفر و یا در محیط کار به شما کمک می‌کنند بیاموزید.

بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، هر تعداد دفعه که تمایل دارید در این کوئیزها که روشی کاربردی و آسان برای ارتقای مهارت‌های شما در زبان انگلیسی است، شرکت کنید.

ابزارهای یادگیری زبان انگلیسی

این حقیقت که یادگیری زبان انگلیسی باعث پیشرفت شما در محیط کار و دنیای تجارت می‌شود بر کسی پوشیده نیست. با ابزار رایگان محاسبه‌ی حقوق، افزایش حقوق خود را محاسبه کنید.

هنگامی‌که سطح زبان خود را بهبود دادید، می‌توانید با اعتماد به نفس برای موقعیت‌های شغلی جدید که نیازمند ارتقای سطح زبان و مهارت‌های نوشتاری و گفتاری شما هستند، رزومه بفرستید.

سطح زبان انگلیسی خود را به‌صورت رایگان مشخص کنید

در هر یک از تست‌ها و کوئیزهای استاندارد رایگان ما که در بخش منابع رایگان در دسترس هستند، شرکت کنید. می‌توانید با دریافت سریع بازخورد پس از شرکت در تست‌ها و کوئیزها، متوجه پیشرفت سطح زیان خود شوید.

همچنین، برای کسب آمادگی در آزمون‌هایی که پیش‌رو دارید از جمله‌ آزمون‌های نوشتاری، گفتاری، شنیداری و درک مطلب می‌توانید از تست‌ها و کوئیزها استفاده کنید.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

با استفاده از اپلیکیشن زبان آنلاین می‌توانید در هر مکانی در کلاس‌های زنده و تعاملی شرکت کنید و یا دوره‌های آموزشی را مطالعه نمایید.

این اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی کاملا کاربردی است و می‌توانید با استفاده از آن به تقویت مهارت‌های خود در زبان انگلیسی بپرداید.