پرسش‌های متداول

در این بخش می‌توانید لیستی از پرسش‌های پرتکرار را مشاهده نمایید. در صورتی‌که سؤال دیگری دارید با ما تماس بگیرید.

  1. چطور می‌توانم در سایت ثبت نام کنم؟
  2. برای ثبت‌نام در سایت کافی است بر دکمه‌ی ورود به سامانه کلیک کنید، وارد بخش ثبت‌نام شده و اطلاعات خود را وارد نمایید.
  3.  
  4. آیا برای ثبت‌نام در سایت باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟
  5. خیر، ثبت‌نام در سایت و شرکت در آزمون تعیین سطح کاملا رایگان است و تنها کافی است اطلاعات خود را در بخش ثبت‌نام در سایت وارد نمایید و پس طی کردن مراحل ثبت‌نام، وارد سایت شوید. پس از گذراندن آزمون تعیین سطح برای مشاهده‌ دروس خود باید یکی از بسته‌های پیشنهادی را از فروشگاه خریداری نمایید.

دوره‌های آموزشی مجموعه شامل چه سطح‌هایی می‌شود؟

دوره‌‌های ارائه شده از دوره‌ی مبتدی با ابتدایی‌ترین مفاهیم یادگیری زبان انگلیسی شروع می‌شوند و تا دوره‌های پیشرفته برای تقویت و تکمیل دانش زبان ادامه دارد.‌

 

در هر دوره، چه مهارت‌هایی را آموزش داده می‌شود؟

با شرکت در هر دوره، می‌توانید چهار مهارت خود شامل مهارت‌های درک مطلب، نوشتاری، گفتاری و شنیداری را تقویت کنید. همچنین، کلاس‌های گروهی و خصوصی برای تقویت مکالمه و رفع اشکال نیز برگزار می‌شوند.

 

هر دوره شامل چه مباحثی می‌شود؟

مطالب آموزشی موجود سطح سایت با توجه به محتوای‌ آن‌ها به چهار عنوان کلی یادگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباطات عمومی، یادگیری زبان انگلیسی برای استفاده در محل کار، یادگیری زبان انگلیسی برای سفر و یادگیری زبان انگلیسی برای توصیف سبک زندگی تقسیم می‌شوند.

 

شرکت در هر دوره و اتمام آن چه‌قدر زمان می‌برد؟

مطالعه و یادگیری هر دوره و مباحث ارائه شده در هر درس به زمان اختصاص داده شده توسط هر زبان‌‌آموز برای مطالعه و تکرار وتمرین دروس بستگی دارد.

 

آیا پیش از اتمام یک دوره، امکان تغییر دوره وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید با توجه به اهداف و نیازهای آموزشی خود دوره‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با این حال، برای شرکت در دوره‌های پیشرفته‌تر توصیه می‌شود به‌منظور یادگیری و نتیجه‌گیری بهتر، دوره‌های پیشین را تکمیل کنید.

 

یادگیری زبان را از کدام بخش آغاز کنم؟

شما می‌توانید با شرکت در آزمون تعیین سطح هوشمند، سطح فعلی زبان خود را مشخص کنید و در دوره‌ی متناسب با سطح خود شرکت نمایید.

 

اساتید مجموعه چه کسانی هستند؟

اساتید مجموعه، از میان اساتید مجرب و حرفه‌ای انتخاب شده‌اند که هریک سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلفی را دارندو به‌صورت ویژه برای تدریس در کلاس‌های آنلاین آموزش دیده‌اند.

 

چه مطالبی در کلاس‌های گروهی تدریس می‌شود؟

در کلاس‌های گروهی که با گروه کوچکی از زبان‌آموزان تشکیل می‌شود، مهارت گفتاری و مکالمه تمرین و تقویت می‌شود.

 

شرکت در کلاس‌های عمومی چه مزیتی دارد؟

شرکت در کلاس‌های عمومی که در گروه‌های کوچک برگزار می‌شوند این مزیت را دارد که زبان‌آموزان می‌توانند با استفاده از تمرین‌های متنوع، مطالب فراگرفته شده را در محیط کلاس و به‌صورت عملی تمرین نموده و همچنین با سایر افردای که هدف و سطح مشابهی دارند به یادگیری زبان بپردازند.

 

شرکت در کلاس‌های خصوصی چه مزیتی دارد؟

شرکت در کلاس‌های خصوصی این مزیت را دارد که زبان‌آموزان می‌توانند بر اساس نیاز و با دبیر دلخواه در زمانی که برای برگزاری کلاس خود رزرو می‌کنند، مهارت مورد نیاز خود را آموخته و یا تقویت کرده و همچنین، فرآیند یادگیری خود را تسریع نمایند.

 

برای شرکت در کلاس‌ها به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین، کافی است با تلفن همراه، تبلت و یا رایانه‌ی خود به اینترنت متصل باشید و سپس در کلاس‌ها شرکت نمایید.

  1. سطح مناسب خود را چگونه مشخص کنم؟
  2. پس از ثبت‌نام در سایت، می‌توانید در آزمون تعیین سطح هوشمند طراحی شده شرکت کرده، به سؤالات پاسخ داده و بلافاصله پس از اتمام آزمون نتیجه را مشاهده نمایید.
  3.  
  4. آیا برای شرکت در آزمون تعیین سطح در سایت باید هزینه‌ای بپردازم؟
  5. خیر، آزمون تعیین سطح کاملا رایگان است و برای شرکت در آن، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نیست.
  6.  
  7. آیا شرکت در آزمون تعیین سطح الزامی است؟
  8. خیر، شرکت در این آزمون الزامی نیست و می‌توانید بدون شرکت در آن در دوره‌ی مورد نظر شرکت نمایید. با این حال، توصیه می‌شود به‌منظور یادگیری و نتیجه‌گیری بهتر در دوره‌های متناسب با سطح زبان خود شرکت نمایید.
  9.  
  10. آیا می‌توانم بدون شرکت در آزمون تعیین سطح در تمامی دوره‌های ارائه شده شرکت کنم؟
  11. برای استفاده از دوره‌های مبتدی و مقدمانی که سطوح یک تا شش هستند، نیازی به شرکت در آزمون تعیین سطح نیست اما برای مطالعه‌ی دوره‌های هفتم تا شانزدهم شرکت در آزمون تعیین سطح و کسب امتیاز مورد نیاز و یا گذراندن دوره‌‌های پیش‌نیاز الزامی است.