قوانین و مقررات استفاده از سایت

جزئیات کامل در مورد قوانین استفاده از خدمات سایت

قوانین و مقررات استفاده از سایت

 

به زبان آنلاین، آموزشگاه زبان انگلیسی و برگزارکننده‌ی کلاس‌های آنلاین خوش آمدید.

 

قوانین مقررات سایت، بیانگر توافق‌نامه‌ای میان مجموعه و زبان‌آموزان برای ثبت‌نام در دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین و استفاده از خدمات ارائه شده است. 

 

ثبت‌نام در سایت، خرید اشتراک و استفاده از خدمات به منزله‌ی آگاه بودن و پذیرش قوانین ذکر شده است.

 

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد هر یک از موارد می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

1. پذیرش قوانین سایت

2. تغییر در قوانین سایت

3. ارائه‌ی خدمات

4. حقوق زبان‌آموزان

5. استفاده از سرویس‌های ارائه شده در سایت

6. حریم خصوصی

7. شهریه‌های شرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها

 پذیرش قوانین سایت

لطفا پیش از ثبت‌نام در سایت، خرید بسته‌ها، استفاده از امکانات سایت، شرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها قوانین و مقررات استفاده از سایت را به‌طور کامل و دقیق مطالعه کنید ثبت‌نام و استفاده از امکانات سایت به منزله‌ی آگاه بودن و پذیرش قوانین ذکر شده است.

 

 تغییر در قوانین سایت

مجموعه زبان آنلاین ممکن است به‌صورت دوره‌ای قوانین و مقررات استفاده از سایت را تغییر دهد. چنانچه اشتراک خود را برای استفاده از امکانات سایت، شرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها تمدید می‌کنید، قوانین و مقررات را پیش از تمدید اشتراک به‌طور کامل و دقیق مطالعه کنید تا در صورت تغییر از محتوای آن آگاه باشید.

ارائه‌ی خدمات

زبان‌آموزان می‌توانند با ثبت‌نام و ورود به سامانه‌ آموزشی وارد سایت شوند و در آزمون تعیین سطح شرکت نمایند و سپس با خرید یکی از بسته‌ها، امکان استفاده از محتوای آموزشی ارائه شده امکان‌پذیر می‌شود.

 

مجموعه متعهد است تمام مواردی را که هنگام ثبت‌نام زبان‌آموزان در بسته‌ی خریداری شده قید شده است، اعم از محتوای سایت و کلاس‌ها را فراهم نماید.

 

برای استفاده از دوره‌های مبتدی و مقدمانی که سطوح یک تا شش هستند، نیازی به شرکت در آزمون تعیین سطح نیست اما برای مطالعه‌ی دوره‌های هفتم تا شانزدهم شرکت در آزمون تعیین سطح و کسب امتیاز مورد نیاز و یا گذراندن دوره‌‌های پیش‌نیاز الزامی است.

 

شرکت در آزمون تعیین سطح و شرکت در دوره‌ای که پیشنهاد می‌شود الزامی نیست و زبان‌آموزان می‌توانند به دلخواه در دوره‌‌های اولیه شرکت نمایند. با این حال، توصیه می‌شود به‌منظور آموزش بهتر و استفاده‌ی مفید از محتوای آموزشی در زمان تعیین شده در دوره‌های متناسب با سطح زبان خود شرکت نمایید.

حقوق زبان‌آموزان

مجموعه متعهد می‌شود که تمامی اطلاعات درج شده توسط کاربران در سایت محرمانه بوده و در اختیار هیچ فرد و سازمانی قرار نمی‌گیرد و از تکنولوژی امنیتی مدرن و مورد نیاز در راستای حفاظت اطلاعات استفاده می‌نماید. 

 

مجموعه متعهد است تمام مواردی را که هنگام ثبت‌نام زبان‌آموزان در بسته‌ی خریداری شده قید شده است، اعم از محتوای سایت و کلاس‌ها را فراهم نماید.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در سایت

تمامی مطالب سایت متعلق به زبان آنلاین می باشد و هر گونه کپی برداری و انتشار آن‌ها غیرقانونی می‌باشد.

 

در هنگام ثبت نام در سایت اطلاعات معتبر وارد نمایید.

 

در حفظ نام کاربری و رمز ورود خود دقت لازم را به‌عمل آورید و اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

حریم خصوصی

تمامی مطالب و محتوای آموزشی ارائه شده در سایت، متعلق به زبان آنلاین می باشد و هر گونه کپی برداری و انتشار آن‌ها غیرقانونی می‌باشد.

شهریه‌های شرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها

برای خرید بسته های آموزشی می بایست با استفاده از کارت های بانکی معتبر، پرداخت اینترنتی را انجام دهید.

 

پس از خرید بسته‌های آموزشی، امکان کنسل کردن آن‌ها وجود ندارد.

 

اعتبار بسته‌های خریداری شده در مدت زمان تعیین شده پایان می‌یابند و به منظور ادامه استفاده از مطالب آموزشی می‌بایست بسته‌ی جدیدی خریداری نمایید.

 

استفاده از بسته‌های خریداری شده فقط در زمان تعیین شده امکان‌پذیر است و هیچ‌یک از بسته‌ها قابل انتقال به دوره‌های بعدی نیستند.

 

ما در زبان آنلاین خود را موظف می‌دانیم پشتیبانی کاملی برای دوره‌هایی که در اختیار زبان‌آموزان قرار داده شده است ارائه دهیم. شما می‌توانید سؤالات و مشکلات خود طی استفاده از دوره‌ها را از طریق بخش تماس با ما مطرح نمایید.